.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
200ميليون تومان خسارت آتش سوزى جنگلهاى گيلان

مدير کل منابع طبيعى استان گيلان گفت: برآورد اوليه درخصوص خسارت آتش سوزى 192 هکتار جنگل هاى گيلان 200 ميليون تومان بوده که 40 درصد جنگل هاى دست کاشت را در بر داشت.
رسول محمدى در گفت و گو با ايسکانيوز، اظهار داشت: 40 درصد جنگل هاى دست کاشت به دليل جوان بودن نهال ها صد درصد خسارت ديدند و در مابقى جنگل هاى طبيعى آتش سوزى به صورت سطحى بوده است.
وى عوامل موثر در آتش سوزى جنگل هاى گيلان را شرايط جوي، روشن کردن آتش توسط گردشگران و مسافران نوروزى و دخل و تصرف عده اى سودجو براى توسعه باغات و زمين هاى شخصى که قصد توسعه باغات و مرز همجوار با جنگل ها را داشتند.
محمدى در ادامه اظهار داشت: با آماده باش کامل و همکارى سازمان هلال احمر، نيروى انتظامى ، نظامي، صداوسيما، ستاد حوادث استاندارى و ... توانستيم آتش سوزى را مهار کنيم. مدير کل منابع طبيعى استان گيلان با اشاره به اينکه آتش سوزى در 44 منطقه شهرهاى استان هاى گيلان از دوم تا هشتم فروردين ادامه داشت، افزود: يک توده هواى گرم که دوره ماندگارى آن طولانى بود و نيز بى مبالاتى گردشگران نوروزى بدون در نظر گرفتن حفاظت محيط زيست، با روشن کردن آتش و فعال شدن آن توسط باد در شب در تخريب محيط زيست دخيل بوده اند.‌


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.322 seconds.